Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
La UD disputa el play-off després d'un any amb dos entrenadors, números de rècord i una profunda crisi de resultats
La temporada de l’Eivissa ha estat una muntanya russa amb dues etapes, una gran pujada, i una caiguda lliure. La UD de Romo va fer una primera volta gairebé impecable, amb números de rècord, 1 derrota als primers 23 partits, però només un problema, el Castelló, l’únic equip amb més punts sumats a l’equador de la lliga que l’Eivissa en la història de la 1a federació. Era impossible frenar l’optimisme.
Però de la manera més inesperada, la victòria contra el filial del Granada el 4 de febrer va ser un punt final. Com si s’hagués acabat la bateria, els blaus varen encadenar vuit partits sense guanyar. Dos triomfs in extremis contra el Melilla i l’Atlètic Balears varen donar aire, però en tornar les derrotes, el cap de Romo va botar pels aires. A quatre jornades pel final, i ja sense opcions d’ascens directe, començava l’era Onésimo.
El de Valladolid va agafar l’equip tercer i va acabar quart. Ara, té per davant quatre partits per acabar amb final feliç.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura