Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Les navilieres demanen que també es faci a la nova estació marítima amb Formentera
El Port d’Eivissa disposarà d’una sistema de connexió a la xarxa elèctrica terrestre que evitara l’emissió de gasos contamintats dels vaixells amarrats. La primera fase entrarà en funcionament a finals de l’any que ve i afecta, per ara, només un pantalà de Botafoc.
A un moll de Botafoc s’instal·laran dos punts de connexió elèctrica per poder endollar dos ferris alhora. Per ara afecta només els vaixells que connecten amb Mallorca i la Península. No hi ha data per implantar-ho als creuers. Les navilieres ho veuen amb bons ulls i reclamen que a la futura estació marítima de Formentera que s’ha de construir al port d’Eivissa ja es prevegi l’electrificació.
L’electrificació del moll de Botafoc s’acabarà a finals de 2025. S’hi invertiran 6 milions d’euros, una xifra que augmentarà fins als 30 milions l’any 2030 al port d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros