Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Les navilieres demanen que també es faci a la nova estació marítima amb Formentera
El Port d’Eivissa disposarà d’una sistema de connexió a la xarxa elèctrica terrestre que evitara l’emissió de gasos contamintats dels vaixells amarrats. La primera fase entrarà en funcionament a finals de l’any que ve i afecta, per ara, només un pantalà de Botafoc.
A un moll de Botafoc s’instal·laran dos punts de connexió elèctrica per poder endollar dos ferris alhora. Per ara afecta només els vaixells que connecten amb Mallorca i la Península. No hi ha data per implantar-ho als creuers. Les navilieres ho veuen amb bons ulls i reclamen que a la futura estació marítima de Formentera que s’ha de construir al port d’Eivissa ja es prevegi l’electrificació.
L’electrificació del moll de Botafoc s’acabarà a finals de 2025. S’hi invertiran 6 milions d’euros, una xifra que augmentarà fins als 30 milions l’any 2030 al port d’Eivissa.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut