Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Ha quedat damunt l'arena, que en aquell moment era plena de banyistes, i mig enfonsada per l'aigua
El propietari de l’embarcació que aquest dilluns al migdia havia encallat a la cala de sa Calobra, s’ha encarregat de retirar-la.
L’embarcació ha quedat damunt l’arena, que en aquell moment era plena de banyistes, i mig enfonsada per l’aigua. Una patrulla de Salvament Marítim hi ha acudit des de Sóller per comprovar que els cinc tripulants estaven bé, i que no hi havia risc de vessaments.
Després de l’ensurt, el patró ha contractat una empresa especialitzada per treure l’embarcació de la mar, i afortunadament no s’han hagut de lamentar ferits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals