Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Lluny ha quedat l'etapa en què tota la família seia davant el televisor a fer zàping. Ara, les audiències estan fragmentades, i la publicitat ha canviat
“¡Hola! Tú no me conoces; soy tu menstruación”; aquest eslògan segur que us trasllada a la televisió del passat. L’autor és Toni Segarra, considerat el millor publicista espanyol del segle XX. En cada campanya ha treballat per trobar aquell “insight”, la idea creativa que connecta amb el públic de manera autèntica. Potser per això els seus anuncis han arrelat tant en el subconscient de l’audiència.
“Aprende a usar la televisión” va ser un dels seus primers grans reconeixements. Des de llavors, ha fet germinar campanyes tan populars com “La república independiente de mi casa” o “¿Te gusta conducir?”.
Però lluny ha quedat l’etapa en què tota la família seia davant el televisor a fer zàping. Ara, les audiències estan fragmentades, i la publicitat ha canviat. “El que intentam fer és parlar del que interessa a la gent”, explica Segarra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis