Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La venda permetrà augmentar la distribució a Menorca i les Pitiüses
L’empresa càrnica mallorquina Mas Crespo, propietària de la botiga Ca na Paulina, ha venut un 25% de les accions al gegant català del sector Vall Companys.
Segons la direcció de Mas Crespo, la venda del paquet accionarial permetrà augmentar la producció de carn, i incrementar-ne la distribució a Menorca i les Pitiüses, sense canviar el model de negoci.
En el darrer any, el nombre d’empleats ha passat de 85 a 120. Una de les motivacions de la venda és la voluntat dels hereus de l’empresa familiar de dedicar-se a altres activitats. L’empresa Vall Companys entra al mercat de les Balears en paral·lel al trasllat de la seva seu social de Barcelona a Madrid, per les tensions derivades del procés independentista.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat