Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'Ajuntament reclama civisme entre els usuaris de la zona
És la imatge de les matinades a Punta Balena. Els turistes que acaben la festa es troben amb els operaris de Calvià 2000 que, en menys de 4 hores, recullen la festa d’anit i fan nets els carrers.
Un equip de 23 operaris neteja diàriament la zona. Hi recullen fins a mitja tona de residus cada dia. Gran part del fems prové dels locals d’oci i de menjar ràpid. L’Ajuntament realitza una acció especial per identificar-ne els responsables.
Els residus plàstics i orgànics s’ajunten amb les restes d’alcohol i vòmits, que fermenten i donen problemes d’olors. S’han posat vàlvules antiretorn i un sistema biològic a la xarxa d’aigües pluvials per lluitar contra les males olors. És una situació que fa anys que es repeteix i que suposa una lluita diària pels operaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui