Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'Ajuntament reclama civisme entre els usuaris de la zona
És la imatge de les matinades a Punta Balena. Els turistes que acaben la festa es troben amb els operaris de Calvià 2000 que, en menys de 4 hores, recullen la festa d’anit i fan nets els carrers.
Un equip de 23 operaris neteja diàriament la zona. Hi recullen fins a mitja tona de residus cada dia. Gran part del fems prové dels locals d’oci i de menjar ràpid. L’Ajuntament realitza una acció especial per identificar-ne els responsables.
Els residus plàstics i orgànics s’ajunten amb les restes d’alcohol i vòmits, que fermenten i donen problemes d’olors. S’han posat vàlvules antiretorn i un sistema biològic a la xarxa d’aigües pluvials per lluitar contra les males olors. És una situació que fa anys que es repeteix i que suposa una lluita diària pels operaris.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació