Aquest dilluns ha començat el judici del cas Platja de Palma on també estan acusats nou policies locals i un funcionari de Cort
A la primera sessió del judici pel cas Platja de Palma, l’empresari Miguel Pascual s’ha acollit al seu dret a no declarar. Qui sí que ha contestat totes les parts ha estat el subinspector Bartolomé Capó. Ha explicat que, quan acudia als locals d’oci nocturn de Pascual, sempre pagava. I també nega haver donat ordre als agents que patrullaven a Platja de Palma que l’avisessin del lloc i hora on es feien les inspeccions. Diu que aquesta ordre l’havia donat “el subinspector Mesquida”.
El fiscal també manté que es preavisava els locals de Pascual quan li havien de fer una inpecció i que les sancions que li imposaren no es varen tramitar. També diu que els agents protegien els seus establiments fent funcions de vigilància privada.
Onze acusats
Al judici el fiscal acusa Pascual, nou policies locals i un funcionari de Cort de formar una trama que afavoria els interessos de l’empresari, a canvi de serveis sexuals i consumicions gratuïtes.
Demana penes de 4 anys i mig de presó per a tots els acusats. A excepció de Miguel Pascual, per a qui demana una pena de 5 anys per un delicte continuat de suborn.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros