Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Entre dilluns i dimarts es canviarà la informació a la majoria de punts de la xarxa
El mapa de línies de l’EMT de Palma es transformarà per complet la setmana que ve. El canvi es va anunciar dilluns i entrarà en vigor dimecres que ve. Això significa que els usuaris només hauran tingut deu dies per assabentar-se’n. Per difondre els canvis, l’EMT posarà informadors a les principals parades de bus a partir de dilluns.
L’EMT ha organitzat avui un acte informatiu a la plaça de les tortugues per explicar els canvis i ensenyar els nous busos, que també començaran a circular dimecres. A banda de repartir els nous mapes de línies, el personal de l’EMT ha resolt dubtes sobre els canvis.
A les parades, també han començat a canviar els plànols de les línies. Entre dilluns i dimarts es canviarà la informació a la majoria de punts de la xarxa.
A més, dimecres la flota municipal incorporarà, per primera vegada, vehicles de 15 metres i també es renovaran els busos més llargs: els articulats de 18 metres.
El batle de Palma, José Hila, espera que la ciutadana estigui “satisfeta” amb els canvis i que “en dos o tres dies s’acostumin” a les modificacions. D’aquesta manera, l’EMT vol que els 100.000 passatgers que agafen el bus cada dia arribin a la seva destinació el proper dimecres sense ensurts.
https://twitter.com/EMT_Palma/status/1205787147309072385
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix