Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
5.500 pàgines que recullen aspectes històrics, científics, socials i culturals de les Pitiüses
A partir d’ara, l’enciclopèdia pitiüsa afegirà les possibles noves veus directament a la versió digital. El volum 14, presentat amb tots els consellers eivissencs de Cultura responsables, és un suplement de l’A a la Z que actualitza les darreres entrades i és l’últim llançament en paper.
No hi ha personatge públic o destacat en la història d’Eivissa i Formentera que no hi surti. El seu director, Felip Cirer, està especialment satisfet de donar llum a veus com la del Pare Manxarell, que al segle XVII dirigia as Gorg la residència dels jesuïtes.
En total, 5.500 pàgines presents a totes les biblioteques públiques que recullen gairebé qualsevol aspecte històric, científic, social i cultural d’Eivissa i Formentera.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció