cultura
Una de les cites més antigues del calendari musical mallorquí és l’Encontre Internacional de Compositors, que enguany arriba a la 40ena edició. Aquest dilluns ha tengut lloc el primer dels concerts al Teatre Principal de Palma, que ajunta tres generacions de mestres, alumnes i professors.
El cap de cartell és el violinista francès Olivier Chartier. L’Encontre continuarà el mes de novembre amb el concert del pianista francès Jean-Pierre Dupuyel i l’espectacle “Llumeneret Blau”, un recorregut musical pel poemari de Josep Maria Llompart.
Cercador |
Va publicar-se al desembre, i la primera edició ja està agotada
IB3 col·labora amb la Generalitat de Catalunya per desenvolupar una eina que permeti als catalanoparlants dirigir-se a les màquines
Joan Manel Albinyana i Joan Toni Sunyer donen una nova vida al text del libanès Wajdi Mouawad
L'orquestra, dirigida per Pablo Mielgo, retransmetrà un concert amb peces d'Stravinski, Fauré i Martinú al seu canal de Youtube