Recull de portades amb el sondeig d'IB3.
36Els principals mitjans de comunicació autonòmics s’han fet ressò a les seves portades del sondeig que IB3 ha fet públic a les 20 hores. Ara mateix, el sondeig és a les portades de Diario de Mallorca, Ultima Hora, l’ARA Balears, EL MUNDO/ El día de Baleares, Mallorca Diario, EFE i Europa Press. També al diari El Nacional i Newtral, l’agència de verificació de notícies d’Ana Pastor.
Segons el sondeig, el PSIB-PSOE guanyaria les eleccions al Parlament, segons el sondeig de l’IBES elaborat per a IB3, i se situaria amb 17-19 diputats, d’entre 3-5 diputats més que les passades eleccions del 2015.
MÉS per Mallorca perdria entre 1 i 2 diputats i se situaria entre 4-5. Podem obtindria 6-8 diputats, la qual cosa, perdria entre 2-4 diputats.
El PP perdria entre 6 i 8 diputats, se quedaria amb 12-14, i es quedaria com a segona força política a la cambra balear. Ciutadans pujaria amb força amb gairebé 7-9 diputats, i es quedaria com a tercera força política. Vox entraria per primera vegada al Parlament amb 3-4 diputats.
El Pi es mantindria entre 2-3 diputats i MÉS per Menorca perdria un diputat. Gent per Formentera mantindria un diputat.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici