Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Recull de portades amb el sondeig d'IB3.
41Els principals mitjans de comunicació autonòmics s’han fet ressò a les seves portades del sondeig que IB3 ha fet públic a les 20 hores. Ara mateix, el sondeig és a les portades de Diario de Mallorca, Ultima Hora, l’ARA Balears, EL MUNDO/ El día de Baleares, Mallorca Diario, EFE i Europa Press. També al diari El Nacional i Newtral, l’agència de verificació de notícies d’Ana Pastor.
Segons el sondeig, el PSIB-PSOE guanyaria les eleccions al Parlament, segons el sondeig de l’IBES elaborat per a IB3, i se situaria amb 17-19 diputats, d’entre 3-5 diputats més que les passades eleccions del 2015.
MÉS per Mallorca perdria entre 1 i 2 diputats i se situaria entre 4-5. Podem obtindria 6-8 diputats, la qual cosa, perdria entre 2-4 diputats.
El PP perdria entre 6 i 8 diputats, se quedaria amb 12-14, i es quedaria com a segona força política a la cambra balear. Ciutadans pujaria amb força amb gairebé 7-9 diputats, i es quedaria com a tercera força política. Vox entraria per primera vegada al Parlament amb 3-4 diputats.
El Pi es mantindria entre 2-3 diputats i MÉS per Menorca perdria un diputat. Gent per Formentera mantindria un diputat.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions