Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El llibre 'Ensaïmada, espiral de plaer', de Tomàs Vibot, fa un repàs de la història d'aquest producte
L’ensaïmada viu un dels millors moments de la seva història i ara també es plasma al llibre “Ensaïmada, espiral de plaer”. L’obra de Tomàs Vibot fa un repàs de la història d’aquest producte, des dels seus possibles origens, al segle disset, fins a la repercussió que té avui dia dins la societat mallorquina i arreu del món. L’ensaïmada original no ha evolucionat, però sí ho han fet els seus usos. Ha passat de ser un producte de luxe a un postre ben habitual a qualsevol casa mallorquina.
Vibot ha documentat en el seu llibre com a principis dels S. XX ja s’enviaven ensaïmades a Barcelona amb hidroavió. Sortien del Jonquet a primera hora i gairebé arribaven calentes als cafès de la Rambla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat