Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Un acord entre totes dues formacions treuria la batlia a Francesc Ametller després de 10 anys
Francesc Ametller, batle en funciona de Es Mercadal
163L’Entesa de Es Mercadal trenca negociacions amb el PSOE i ofereix un pacte de govern al PP. Després de tres reunions amb els socialistes, amb el batle en funcions Francesc Ametller al capdavant, l’Entesa dóna per impossible l’acord i obre la porta als dos regidors del PP per mirar d’aconseguir un canvi al capdavant de l’Ajuntament, on Ametller hi és des de fa 10 anys.
La formació critica l’actitud del PSOE a l’hora de negociar i la proposta de repartiment d’àrees que se’ls va oferir. En opinió de l’Entesa, els seus quatre regidors se’ls relegava a departament sense competències, sense pràcticament dotació pressupostària o que arrosseguen complicacions des de fa anys. Això, sumat que els socialistes reconeixen que prefereixen governar en minoria, fa que dubtin de la veritable voluntat d’Ametller per arribar a un acord.
Per això, s’han obert a negociar amb el PP. Un pacte entre l’Entesa i els populars aconseguiria la majoria i deixaria el PSOE a l’oposició. Aquest dijous vespre està prevista una trobada entre les dues formacions, en el que serà el primer contacte a 48 hores de la constitució dels ajuntaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació