Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El Batle ho reconeix i demana que el Consell obri borses de personal que puguin emprar els ajuntaments
A Es Mercadal, el Departament de Serveis Socials es troba sota mínims pel que fa al personal. Això és el que denuncia l’Entesa, que acusa l’equip de Govern de manca de previsió a l’hora de cobrir possibles baixes. En aquests moments, el servei està sense psicòleg ni treballador social.
El batle reconeix la manca de personal, que també afecta altres departaments com la policia o la biblioteca. El motiu, diu, és la saturació de feina de la secretaria municipal. Proposa que el Consell obri borses de personal que puguin emprar els ajuntaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles