Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
No implica cap inversió extra i tampoc no suposa cap molèstia
Els bars i restaurants han trobat en els animals de companyia un reclam. Permetre que les mascotes estiguin a l’interior dels locals té un efecte crida i s’ha convertit en un al·licient econòmic. Segons asseguren els propietaris, ha estat una manera de fidelitzar la clientela.
Permetre l’entrada a l’interior dels locals és un reclam per la clientela i no implica cap inversió extra. A més, tampoc, afirmen els responsables, no suposa cap molèstia. Fins ara, no ha estat motiu de conflicte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat