Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El consistori ja té el vistiplau de trànsit, ara busca el consens amb vesins i negocis de la zona
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia assegura que està en la darrera fase per instal·lar-hi la barrera que ha de limitar l’accés a la zona de sa Canal. Ja tenen el vistiplau de trànsit, però busquen ara el consens de vesins i negocis de la zona. Una actuació que vol millorar la imatge del parc natural, malmesa durant els darrers anys per la saturació de vehicles.
L’ajuntament assegura que la tramitació continua endavant, i que la barrera quedarà instal·lada aquesta temporada. Aquesta es col·locaria just després de la rotonda que dona accés a sa Canal. Només s’hi permetria l’accés a vesins, transport públic i serveis. El consistori però, també vol trobar solució per a aquelles persones que utilitzen ses Salines d’una manera social.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca