SOCIETAT
Els tres arquitectes del projecte del Parador d’Eivissa asseguren que les murades de Dalt Vila no han patit cap dany, durant les obres del túnel d’accés i els ascensors amb què comptarà la instal·lació. Destaquen que els treballs han estat rigorosos i que no s’ha mogut ni una pedra.
Els arquitectes celebren que les obres estructurals, les més feixugues, han finalitzat; localitzades al túnel d’accés i al pou d’ascensor, i executades amb enginyeria rigorosa. Les troballes arqueològiques però, han marcat el decurs del projecte; les més importants, localitzades a la zona sud. Un disseny que també valora la Torre de l’homenatge.
Imprevistos que han trastocat terminis i pressupostos. A falta de l’aprovació definitiva d’aquest segon modificat d’obres, la finalització i entrega del Parador es preveu per setembre de 2023, i el seu pressupost s’incrementa en 3 milions d’euros, arribant als 23.