La decisió de la gerència del Principal d'obrir la taquilla una hora abans del que estava previst provoca les protestes d'una part del públic
En menys d’una hora, les 300 localitats que l’Splèndid Festival ha tret a la venda per assistir al concert de Joan Manuel Serrat a l’agost han volat, literalment, de la taquilla del Teatre Principal. Els primers fans s’hi han acostat a les sis i mitja del matí, i a les nou la coa ja era important. La gerència del teatre ha decidit anticipar-ne l’obertura per evitar que la gent patís la calor del carrer, amb el mercuri que ha arribat als 35 graus. Els afortunats que n’han aconseguit una es mostraven eufòrics.
Les primeres 1.500 entrades es varen esgotar en poques hores, i també en poc temps moltes es venien per Internet triplicant-ne el preu original. És per això que aquest cop només podien comprar-se presencialment a la taquilla del Principal per evitar-ne la compra massiva als portals de revenda.
Les queixes, però, no han tardat en aparèixer. Protestes per obrir una hora abans del que estava previst l’entrada i per despatxar fins a sis localitats per persona. Joan Manel Serrat actuarà el proper 17 d’agost al camp de futbol de la Unió en el marc de la gira de comiat “El vicio de cantar 1965-2022”.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge