Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La Nit de l'Art serà la primera cita, el proper dissabte, i hi participarà l'artista Flavita Banana
Rata Corner ha obert les portes de la seva nova llar, a la barriada de Blanquerna, a Palma, dotze dies després d’acomiadar-se del local on tot va començar. Aquest dijous s’ha inaugurat l’espai cultural. Ha tingut una bona rebuda per part dels veïns del barri. El local consta d’un escenari, una zona de llibres, vinils i molta obra gràfica.
Una de les novetats és que hi haurà una programació cultural important. La Nit de l’Art serà la primera cita, el proper dissabte, i hi participarà l’artista Flavita Banana.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç