Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
ALA destaca que l'infome de la CNMC demostra que la connectivitat insular ha millorat amb el 75% de decompte
L’Associació de Línies Aèries espanyoles (ALA) ha fet la seva interpretació de l’informe de la Comissió Nacional de la Competència que certifica un augment del preu mitjà dels bitllets des de l’aplicació del 75% de descompte de resident a partir del 2017.
Segons les aerolínies, l’informe demostra que la connectivitat insular ha millorat. Afegeixen que els preus efectius que paguen els residents (una vegada aplicada la bonificació) han baixat, i que les tarifes dels bitllets entre la Península i les Balears han davallat un 22% si es comparen amb l’any 2008.
L’informe de Competència, però, mostra que malgrat l’increment de la subvenció del 50 al 75%, els preus dels bitllets interilles no s’han reduït.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²