Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Critiquen també que Foment els pagui les bonificacions 6 mesos després d'haver aplicat el descompte
Les grans aerolínies reclamen al Ministeri de Foment que revisi el decret que regula els descomptes aeris als residents. Segons publica El Confidencial, les companyies han adreçat un document al Ministeri en el qual denuncien que molts dels viatgers que es beneficien del descompte estan empadronats a les illes però viuen a la península. Es queixen que l’Administració no comprovi si són residents reals i també critiquen que Foment els pagui les bonificacions 6 mesos després d’haver aplicat el descompte. Proposen que el Govern els pagui interessos per aquesta demora.
La demanda s’ha fet des de l’Associació de Companyies Espanyoles de Transport Aeri formada per Air Europa, Air Nostrum, Binter Canarias, Canair, Evelop, Iberia, Iberia Express, Naysa y Vueling.
Articles relacionats:
El trànsit de passatgers en els vols interilles creix un 25% des de l’augment del descompte de resident
El nou descompte de resident provocarà un augment de la demanda del 20%
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general