Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La legislació preveu sancions per incompliments, però el Ministeri encara no n'ha posat cap
La pràctica totalitat de les aerolínies que operen a les Illes Balears incompleixen l’obligació d’aplicar el descompte de resident al final del procés de compra. Més de dues setmanes després de l’entrada en vigor de la normativa continua sense aplicar-se correctament. Ryanair, Vueling i Iberia demanen si s’és resident al principi del procés de compra, tot i que alguns adverteixen que també es pot fer durant el procés. En cap cas, però al final de la compra dels passatges com estableix la llei.
L’única aerolínia consultada que compleix la normativa és Air Europa. Abans d’efectuar el pagament pregunta a l’usuari si és resident a Balears. També les dues navilieres que operen a les Illes, Baleària i Trasmediterrània, apliquen correctament la legislació vigent que garanteix la correcta aplicació de la bonificació del 75% als residents a Balears.
La legislació preveu sancions per incompliments. A hores d’ara no se’n té constància, tot i que el Ministeri assegura fer-ne seguiment i haver enviat recordatoris a les empreses afectades perquè apliquin els canvis a les seves pàgines web. La norma es va acordar després de sospitar que s’aplicaven increments en les tarifes dels residents i, per tant, no es beneficiaven del 75% de bonificació que pertoca.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici