El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Fins el 24 de març de 2018 hi ha programats a Eivissa 9.300 vols i més d'1'2 milions de places
París, Londres, Milà, Àmsterdam i Eindhoven seran les úniques connexions directes entre l’Aeroport d’Eivissa i l’estranger fins al 24 de març. Ho diuen les dades d’AENA per aquesta temporada baixa, en què destaquen l’absència de cap aeroport alemany, tot un inconvenient per als residents germànics.
Les 22 rutes que enllacen 13 destinacions amb es Codolar han programat 9.300 vols, això és un 15% més que l’any passat. També augmenten un 24% el total de places oferides, amb més d’1.260.000 passatgers.
Aquest dijous, però, a l’Aeroport només hi havia una connexió amb el Regne Unit i els Països Baixos. La resta: les clàssiques a Palma, Barcelona, Madrid i València, i també un dels vols setmanals a Sevilla.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle