El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Pronostiquen que es podrà treballar de mitjan juny a mitjan setembre
L’anunci de l‘obertura del Regne Unit al maig va provocar un repunt en les reserves a portals hotelers per aquest estiu a Eivissa. Tot i així hotelers i agències de viatges es mostren cautelosos a l’hora de fer pronòstics amb vista a la propera temporada.
El sector hoteler a l’illa confia que a partir del juny es comenci a tenir certa activitat turística a l’illa i acullen amb esperança l’anunci del Regne Unit tot i que, recorden, els portals de reserves hoteleres on es va registrar repunt dilluns passat tenen unes condicions de cancel·lació molt flexibles.
Per part seva, les agències de viatges de l’illa acusen una activitat quasi nul·la aquests dies i diuen que les poques reserves que han entrat ho han fet a partir del juliol. Ells pronostiquen que es podrà treballar de mitjan juny a mitjan setembre i a un nivell d’un 50 per cent en comparació amb estius anteriors a la pandèmia.
Les aerolínies hauran de demanar per la condició de resident al final del procés de compra
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits