Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

És la darrera setmana per formalitzar la petició, que es preveu que superi les 400 persones
En només tres anys, s’han multiplicat per cinc a Menorca les sol·licituds d’ajuda al Govern perquè pagui fins a la meitat del lloguer d’un habitatge. Aquesta és la darrera setmana per formalitzar la petició d’ajuda, que es preveu que superi les 400 persones… només a l’illa de Menorca.
Les ajudes van destinades a joves i grans, que no es poden permetre els preus actuals del mercat immobiliari. Els requisits són clars: tenir menys de 35 anys o més de 65, pagar menys de 900€ mensuals de lloguer, i tenir uns ingressos inferiors als 22.588€ anuals.
Les famílies beneficiàries s’han multiplicat per cinc en els darrers anys per l’obertura de l’oficina de l’Ibavi, que ha fet molt més fàcils els tràmits. Si l’any 2015 no arribaven a les 70, l’any passat n’eren 336. Enguany, es preveu que acabin superant les 400 persones.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols