L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Per als turistes, tampoc no es fa molt agradable anar de compres si la calor no dona treva
A Menorca, els termòmetres del centre de Maó s’han enfilat aquest dissabte al migdia fins als 35 graus. Una temperatura que complica els matins dels venedors ambulants, que aguanten la calor com poden, mentre venen els seus productes.
La seva feina ja va lligada a l’estiu, als mesos de calor i a la temporada turística, però enguany encara s’ha fet més dur. Per als turistes, tampoc no es fa molt agradable anar de compres si la calor no dona treva.
Tot i la xafogor, però, que ha marcat les darreres setmanes, al mercat de s’Esplanada no hi falta ambient i, després de dos anys de pandèmia, els comerciants celebren la tornada a la normalitat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues