Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Aquesta treva meteorològica, amb temperatures de gairebé 20 graus, acaba d'aquí a unes hores. Demà capvespre tornen els ruixats
El bon temps ha afavorit l’afluència a les fires i esdeveniments d’aquest diumenge de pont. Les temperatures han fregat avui els 20 graus i els restauradors han tornat a fer caixa, després d’una setmana amb pocs clients per mor de la inestabilitat meteorològica dels darrers dies.
Primer cap de setmana de novembre i el bon temps convida a sortir de casa. Algun valent fins i tot s’ha banyat a la mar.
Després d’una setmana de fred i molta pluja, les terrasses dels bars i restaurants de zones com el Portitxol o Ciutat Jardí a Mallorca s’han omplert de gent. Els restauradors han recuperat els doblers que aquests dies no han fet de caixa, per mor del mal temps.
A més de mallorquins i estrangers, molts turistes de la península han vingut a les illes aprofitant el pont de Tots Sants.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Assegura que l'ocupació es va produir, sospitosament, després de reclamar-li un deute de 240.000 euros
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves