El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Podem ha obert una consulta a la militància via telemàtica perquè diguin si la formació s'ha d'integrar o no al govern
Els militants socialistes de Palma han ratificat aquest dijous horabaixa en assemblea l’acord pactat entre PSOE i MÉS a Cort. José Hila serà el batle durant els quatre anys de legislatura. Els socialistes gestionaran les àrees que ja tenien aquesta passada legislatura com l’EMT, Mobilitat, Hisenda, Turisme i Seguretat Ciutadana i hi sumaran ara EMAYA, Infraestructures i Funció Pública.
MÉS per Palma gestionarà una macroàrea de Cultura, Benestar i Educació que estarà en mans d’Antoni Noguera i una segona, la de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge dirigida per Neus Truyol. De moment Podem no està dins l’acord d’esquerres. Els socialistes diuen que els han oferit àrees com Palma Activa, Igualtat, Salut i ser el portaveu l’equip de govern els quatre anys.
Podem ha obert una consulta a la militància via telemàtica perquè diguin si la formació s’ha d’integrar o no al govern municipal. Els dirigents a Palma no estan gaire d’acord amb com s’han distribuït les àrees.
Podran votar fins aquest divendres matí, a les onze. Entre la una i les dues Podem comunicarà els resultats. Serà hores després que PSOE i Més compareguin davant els mitjans de comunicació per explicar els acords a Palma.
Les bases de MÉS per Palma també han ratificat, per unanimitat, els acords assolits amb el PSOE. Just abans de reunir-se en assemblea a l’escola Aina Moll, Antoni Noguera ha dit que estan molt satisfets amb el contingut del pacte i amb l’organigrama. Diu que totes les línies verdes de MÉS s’han incorporat a les negociacions i que d’aquesta manera podran continuar amb la transformació de la ciutat, ja iniciada la legislatura passada. Noguera insisteix que Podem encara és a temps d’entrar a formar Govern.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta