Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
7 immobles i prop de mig milió d'euro que fins ara havien estat en mans del Govern
Durant 30 anys els béns immobles de les cambres agràries, i els doblers que havien acumulat, els ha gestionat el govern balear. Ara, a la fi, i d’acord amb la llei agrària, la Conselleria d’Agricultura els cedirà a les organitzacions professionals, Asaja i Unió de Pagesos, i en el cas de Menorca, Agrame. Les Pitiüses en queden al marge.
Els immobles cedits a repartir són 3 a Palma, i la resta als pobles de Sencelles, Montuïri, Sant Joan i Llucmajor. En metàl·lic també hi ha 200 mil euros i 300 mil més en accions
Entre els locals, n’hi ha un a la plaça de Santa Eulària de Palma i també un pis al carrer d’Anselm Clavé, i un pis a Sencelles. Hi ha altres propietats. A Consell i a Felanitx i Ferreries, a Menorca els béns de les cambres fa temps que es varen cedir als respectius Ajuntaments i quedaran talment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
S'ha inclòs en el catàleg de símbols contraris a la memòria democràtica