7 immobles i prop de mig milió d'euro que fins ara havien estat en mans del Govern
Durant 30 anys els béns immobles de les cambres agràries, i els doblers que havien acumulat, els ha gestionat el govern balear. Ara, a la fi, i d’acord amb la llei agrària, la Conselleria d’Agricultura els cedirà a les organitzacions professionals, Asaja i Unió de Pagesos, i en el cas de Menorca, Agrame. Les Pitiüses en queden al marge.
Els immobles cedits a repartir són 3 a Palma, i la resta als pobles de Sencelles, Montuïri, Sant Joan i Llucmajor. En metàl·lic també hi ha 200 mil euros i 300 mil més en accions
Entre els locals, n’hi ha un a la plaça de Santa Eulària de Palma i també un pis al carrer d’Anselm Clavé, i un pis a Sencelles. Hi ha altres propietats. A Consell i a Felanitx i Ferreries, a Menorca els béns de les cambres fa temps que es varen cedir als respectius Ajuntaments i quedaran talment.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables