Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'any 2024 es van diagnosticar 12 casos oncològics en boixos i enguany ja n'hi ha 3 més
Aquest diumenge ha estat el darrer dia de la programació de ‘Sant Josep contra el càncer’: des del passat 3 de febrer, el municipi eivissenc ha estat fent activitats englobades totes sota el lema “Avui som més forts”.
Les activitats s’han centrat as Caló de s’Oli. Des de les 10 del matí s’han instal·lat taules informatives, s’han fet tallers de reciclatge i de relaxació, entre altres activitats. Segons dades d’Aspanob, el 2024 es van diagnosticar 12 casos oncològics en boixos a Eivissa i ja són 3 més enguany. La delegada, Carmen Vargas, assegura que aquesta setmana ha estat molt important per donar-se a conèixer.
Les associacions també han recordat que encara queda feina per fer, sobretot en el camp emocional de pacients i familiars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros