Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els pares noten un increment de preus respecte a l'any passat i que a quasi totes les atraccions el preu estàndard és de 5 euros
Enguany la fira de la plaça els pins de Ciutadella romandrà més temps oberta a causa de les dates en què ha caigut Sant Joan.
Els cotxes de xoc o els cavallets són atraccions clàssiques que es poden trobar a totes les festes municipals. Enguany a la fira de Ciutadella s’ha notat un increment de preus generalitzat que ha sorprès els pares que hi han assistit. El preu s’ha estandarditzat en 5 euros per entrada.
Els firaires admeten una pujada del preu, però derivat de la inflació. Les quotes municipals no han variat respecte a l’any passat. Tot i la pujada de preus, les atraccions continuen plenes i els nens les gaudeixen com han fet sempre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora