Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Aquests centres asseguren que les classes "ja no són rendibles", tot i l'increment de tarifes que varen aplicar a començaments d'any
L’Associació d’Autoescoles de les Illes reclama que s’abaixi l’IVA dels carburants de manera temporal perquè, amb l’escalada del preu del combustible, el sector s’ofega. Sobretot amb les classes pràctiques, que “ja no són rendibles”, segons Joana Ribas, presidenta de l’Associació, qui ha assegurat a IB3 Notícies que “els paga més la pena quedar aturats, que fer feina”.
A les Balears, de mitjana, cada sortida al carrer amb el cotxe i el professor costa a l’alumne entre 29 i 30 euros. Algunes autoescoles ja varen pujar el preu al començament d’any, entre un euro i un euro i mig per classe, però “no ha estat suficient” per compensar mesos i mesos de pujada del preu del combustible. Ara es plantegen encarir de nou les classes, tot i que són conscients que molts d’alumnes no s’ho podran permetre. La situaciò, asseguren, ha arribat a un punt insostenible, ja que poden perdre un 20% de guanys per cada sortida.
Els carburants no són l’únic problema al qual s’enfronten aquestes empreses. “L’electricitat també s’ha encarit molt. Jo he passat de pagar 200 euros mensuals de llum, a 450”, lamenta Ribas.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys