Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Algunes tenen l'agenda plena fins a l'octubre i, a més, manquen examinadors
A Menorca, des que va esclatar la pandèmia, s’ha multiplicat per cinc el nombre de persones que s’ha decidit a treure el carnet de conduir. La necessitat de disposar de cotxe per trobar feina, la situació de molts estudiants que enguany no han pogut partir fora o els mesos de confinament sense activitat a les autoescoles ha fet que la demanda no aturi de créixer.
En aquests moments alguns d’aquests centres tenen l’agenda plena fins d’aquí a cinc mesos. Aquest fet implica que els alumnes que aquest mes de maig aprovin la part teòrica no podran començar les pràctiques fins, almanco, a l’octubre. Una situació que treballadors del sector, asseguren, no haver viscut mai.
A aquest problema s’afegeix el fet que a Menorca només hi ha un examinador i que, per tant, la llista d’espera per anar a l’examen pràctic també s’allargui. Davant d’aquesta situació la DGT ha enviat aquesta setmana a Menorca una examinadora itinerant. Serà a l’illa durant un mes per intentar alleugerir la llista d’espera dels exàmens pràctics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats