Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
La UD Eivissa, sense Cristian Herrera, Appin, Morante i Gonzalo Escobar, rep aquest dijous l'Eibar a Can Misses
La infermeria de la UD Eivissa està plena abans de rebre l’Eibar a Can Misses. Cristian Herrera, Appin, Gonzalo Escobar i Isma Ruiz quedaran fora de la convocatòria per lesió. A més, el migcampista Morante serà baixa per sanció. Amb aquest panorama, Javier Baraja haurà de cercar al fons d’armari de la seva plantilla per fer l’onze titular.
Però lluny de queixar-se, el tècnic del conjunt pitiús ha llançat un missatge als jugadors que opten a substituir els absents: és el moment d’aprofitar l’oportunitat. De fet, qui l’aprofiti tendrà el premi de la continuïtat a l’alineació. Així ho ha assegurat Baraja en la roda de premsa prèvia al partit de demà davant l’Eibar. Si vols veure completa la compareixença de l’entrenador de la UD Eivissa, fes clic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE