Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Les pernoctacions en hotels es van triplicar al setembre respecte al mateix mes de l'any passat
Les pernoctacions en hotels es van triplicar al setembre respecte al mateix mes de l’any passat en créixer fins als 25,6 milions, una xifra que encara és lluny dels 37,5 milions que es van comptabilitzar el setembre de 2019, abans de la pandèmia.
Moltes empreses turístiques d’arreu de l’Estat insisteixen que necessiten les ajudes que dels 7.000 milions d’euros que va prometre el Govern i “que encara no han arribat a les empreses”, explica el vicepresident executiu d’Exceltur, José Luis Zoreda.
Es disparen les visites d’estrangers
Les pernoctacions dels viatgers estrangers es van disparar al setembre gairebé un 658% respecte de l’any anterior, mentre que la dels residents a Espanya, que representen un 46,1% van augmentar un 84,9% en taxa anual.
En comparació amb setembre de 2019, les pernoctacions van baixar un 31,7% en total, després de caure un 47,2% les realitzades per no residents i créixer un 2,4% les de turistes nacionals.
Balears entre les destinacions més concurrents
Balears i Andalusia repeteixen com a destinacions preferides amb taxes anuals del 803% i del 164%, mentre que Canàries va desbancar Catalunya de la tercera posició, amb un increment del 325,3%. El turisme internacional aposta per les Balears, que va concentrar un 33,6% del total de pernoctacions.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors