Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Puja la despesa turística mitjana diària per damunt els 200 euros per persona
El sector turístic de les Illes Balears continua marcant rècords, mes a mes. Segons l’enquesta de moviments turístics en frontera, Frontur, que publica l’INE, de gener a abril, les Balears han fregat els tres milions de visitants acumulats, 2.981.066 persones, una xifra molt semblant a la registrada el mateix període de l’any passat, amb un increment del 0,9%.
Més de la meitat d’aquests visitants arribaren durant el mes d’abril, més d’un milió i mig. La gran majoria van ser estrangers, creixen lleugerament respecte a l’abril de 2025 i representen 8 de cada 10 visitants. En canvi, els turistes espanyols pateixen una davallada, també molt lleugera, del 2%.
També cau a l’abril la despesa turística global, però puja la despesa mitjana diària, que per primera vegada en un mes d’abril, se situa en els 205 euros per persona i dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros