El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
També creix la despesa i els visitants estrangers, amb 220 € de mitjana al dia, han gastat enguany un 10% més
Turistes al port de Maó aquest dimecres. / DAVID ARQUIMBAU SINTES - EFE
227Les Balears ja han sobrepassat, enguany, els 14 milions de turistes, segons el balanç del final del mes d’agost. Això suposa un increment del 2,4% que fa uns anys, fins arribar als 14.080.873 de visitants. Si ho comparam amb fa una dècada, a quatre mesos perquè acabi aquest 2025, les Illes ja han rebut més turistes que en tot el 2015, concretament, 1,5 milions més. Fa 10 anys, en van ser 12.541.968.
Incrementa el nombre de visitants i també els doblers que gasten, fins a un 5,5% més. Fins al mes d’agost, aquesta despesa supera els 17.362 milions d’euros, 914 milions més que fa un any. Hi ha diferències, perquè mentre que el turista estranger ha gastat un 10% més que fa un any, i deixa uns 220 euros de mitjana al dia, el turista nacional en deixa gairebé la meitat, uns 111 euros al dia, i enguany encara ha gastat manco que fa un any, un 4% menys.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle