Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Dos de cada deu vaixells donats d'alta fins al maig eren a l'arxipèlag. Les Balears superen Andalusia i Catalunya
Les Balears lideren un any més el sector nàutic de tot l’Estat. Dues de cada deu embarcacions que es varen matricular entre gener i maig ho van fer a les Illes. És la proporció més elevada de totes les comunitats. Segueixen Andalusia i Catalunya (amb un 18% de quota de mercat cadascuna). En termes generals: dels 2.466 vaixells que s’han donat d’alta aquest 2019, 500 ho han fet a l’arxipèlag, un 7% més que l’any anterior.
Són les dades recollides a l’Informe de Mercat d’Embarcacions d’esbarjo de l’Associació Nacional d’Empreses Nàutiques, a partir de les dades de la Direcció General de la Marina Mercant. Les Balears també lideren el mercat del lloguer de vaixells. A les Illes hi ha el 24,5% de tots els que es donen d’alta a l’Estat per aquesta activitat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992