Trobat mort a Ciutadella el ciclista desaparegut aquest dissabte
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
Les restriccions al lloguer i la renovació de flotes impulsen el mercat, amb més de 600 matriculacions entre gener i juliol
A partir de la temporada que ve estarà prohibit llogar embarcacions sense llicència. Enguany moltes empreses les volen vendre a particulars i renovar flota. Això fa que les Balears mantenguin la posició com a principal mercat nàutic de l’estat.
Aquí cada vegada hi ha més mallorquins que adquireixen una embarcació. Són principalment embarcacions de motor de més de 8 metres d’eslora amb pressuposts que van des dels 200.000 al milió d’euros. En canvi, baixen els compradors internacionals, sobretot els alemanys. L’impost de matriculació a Espanya és del 12 % pels vaixells de més de 8 metres i això fa que molts estrangers triïn altres mercats. Les Illes solen ser origen de moltes barques de segona mà que surten al mercat europeu. De gener a juliol, hi ha hagut més de 600 matriculacions de vaixells d’esbarjo.
Les restriccions al lloguer i la renovació de flotes impulsen el mercat
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
La majoria d'aquestes infraccions es localitzen als aparcaments dels grans centres comercials i dels hospitals