Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

També cau la venda de vehicles de segona mà a les Illes
Les Balears pateixen una caiguda tant de les exportacions com de les importacions, segons l’Informe Mensual de Comerç Exterior publicat pel Ministeri d’Indústria. Les exportacions baixen un 9,3%… i les importacions davallen un 15,5% fins a setembre. Són els majors descensos en l’àmbit estatal per davant de Castella i Lleó, on les exportacions han caigut un 5,7% i Galícia, un 6,1%. Tot i això, les Illes han aconseguit un superàvit comercial de 79 milions respecte al mateix període de l’any passat.
També cau la venda de vehicles de segona mà a les Illes. El passat mes d’octubre la davallada va ser del 5,7%. Són dades de la consultora MSI. És la quarta major caiguda en l’àmbit estatal per darrere d’Andalusia, Aragó i Galícia. D’ençà del gener, s’han produït devers 48 mil vendes a Balears. I això és tradueix en una caiguda de l’1,3% respecte del mateix període del 2018. Pel que fa al conjunt d’Espanya, la venda de vehicles de segona mà ha augmentat un 1,8% el mes d’octubre.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions