Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es restabliran 78 rutes perdudes l'estiu passat, però el trànsit aeri, segons les estimacions de les companyies, no es recuperarà fins al 2024
Un avió de passatgers deixa un rastre en el cel sobre la lluna creixent d'aquest dissabte. EFE
40Les Balears recuperaran un 83% de les rutes de l’estiu del 2019, és a dir, abans de la pandèmia. En concret, es restabliran 78 rutes perdudes l’estiu passat. Unes xifres esperançadores per a les companyies aèries i que deixen la connectivitat a les Balears per sobre de la mitjana espanyola.
La portaveu de l’Associació de línees aèries, Carolina Herrero, ha qualificat de positiu a IB3 Notícies que el certificat verd “ajudarà a la recuperació del turisme, dels viatges, perquè és un facilitador, tot i que cada país de la Unió Europea tengui diferents requisits. És un sudoku”.
Tot i aquestes dades, la situació de les companyies és de supervivència. Consideren que el trànsit aeri d’abans de la pandèmia no es recuperarà fins al 2024.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061