Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
En el primer trimestre de l'any s'han registrat més de 6 separacions i divorcis per cada 10.000 habitants
Les Balears és una de les comunitats on més matrimonis s’han trencat de tot l’estat el primer trimestre de l’any.
En concret, hi ha hagut 6,7 demanda de dissolució per cada 10.000 habitants. Només ens supera la comunitat valenciana amb 7,3.
En tres mesos a les Illes s’han registrat 714 divorcis, segons dades del Consell General del Poder Judicial. La majoria d’aquests, han estat consensuats.
Els tres primers mesos de 2018 també s’han separat 40 matrimonis. Però la separació és una opció a la baixa. La majoria opten pel divorci.
A tot l’Estat, les ruptures han baixat més d’un 8% respecte al primer trimestre de l’any passat. També s’han reduït a les Balears, però en menor mesura.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears