Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En el primer trimestre de l'any s'han registrat més de 6 separacions i divorcis per cada 10.000 habitants
Les Balears és una de les comunitats on més matrimonis s’han trencat de tot l’estat el primer trimestre de l’any.
En concret, hi ha hagut 6,7 demanda de dissolució per cada 10.000 habitants. Només ens supera la comunitat valenciana amb 7,3.
En tres mesos a les Illes s’han registrat 714 divorcis, segons dades del Consell General del Poder Judicial. La majoria d’aquests, han estat consensuats.
Els tres primers mesos de 2018 també s’han separat 40 matrimonis. Però la separació és una opció a la baixa. La majoria opten pel divorci.
A tot l’Estat, les ruptures han baixat més d’un 8% respecte al primer trimestre de l’any passat. També s’han reduït a les Balears, però en menor mesura.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia