Es registra una baixada del 27,8% respecte del 2019
Les Balears han estat la tercera comunitat de tot l’Estat on manco ha caigut la compravenda d’habitatges durant el mes d’abril a causa de la Covid-19.
En concret, durant el quart mes de l’any es varen registrar 741 vendes d’habitatges, una baixada del 27,8% respecte del 2019.
En el conjunt de l’Estat la reducció va ser del 39,2%. Es tracta, en la seva majoria, d’operacions ja tancades setmanes o mesos abans davant notari. En total, les vendes de tot tipus de finques a l’arxipèlag varen caure un 54%.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici