Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Es registra una baixada del 27,8% respecte del 2019
Les Balears han estat la tercera comunitat de tot l’Estat on manco ha caigut la compravenda d’habitatges durant el mes d’abril a causa de la Covid-19.
En concret, durant el quart mes de l’any es varen registrar 741 vendes d’habitatges, una baixada del 27,8% respecte del 2019.
En el conjunt de l’Estat la reducció va ser del 39,2%. Es tracta, en la seva majoria, d’operacions ja tancades setmanes o mesos abans davant notari. En total, les vendes de tot tipus de finques a l’arxipèlag varen caure un 54%.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat