Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Són 121 dones per cada 10.000. Aquesta és una de les conclusions del macroestudi presentat pel Ministeri d'Igualtat
Les Balears són la comunitat autònoma amb una major taxa de dones que es prostitueixen a través d’anuncis a pàgines web. Són 121 dones per cada 10.000. Aquesta és una de les conclusions del macroestudi sobre tràfic de persones, explotació sexual i prostitució de dones que ha presentat el govern espanyol.
És un estudi pioner a Europa, que ofereix per primera vegada una aproximació quantitativa de la prostitució a l’Estat espanyol. Per poder fer-lo s’ha extret informació de més de 654.000 anuncis de pàgines web. En aquests anuncis s’han identificat més de 114.500 dones. La majoria d’elles, més 92.000, podrien ser víctimes del tràfic de persones. Per comunitats autònomes, les Balears són la comunitat que té una taxa major, 121 dones per cada 10.000. La ministra d’Igualtat, Ana Redondo, ha presentat l’avanç d’aquest estudi, i assegura que, per primera vegada, permet fer una estimació de la quantitat de dones que exerceixen la prostitució a Espanya. Unes xifres que permetran després obrir diversos debats, necessaris, segons ha dit Redondo.
Pel que fa a les dades relacionades amb les Balears, i que la situen com a la comunitat que té una major taxa de dones que es dediquen a la prostitució, la politòloga especialista en estudis de gènere, Neus Tur, recorda que aquesta pràctica està, en certa manera, relacionada amb l’activitat turística.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora