Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Són 121 dones per cada 10.000. Aquesta és una de les conclusions del macroestudi presentat pel Ministeri d'Igualtat
Les Balears són la comunitat autònoma amb una major taxa de dones que es prostitueixen a través d’anuncis a pàgines web. Són 121 dones per cada 10.000. Aquesta és una de les conclusions del macroestudi sobre tràfic de persones, explotació sexual i prostitució de dones que ha presentat el govern espanyol.
És un estudi pioner a Europa, que ofereix per primera vegada una aproximació quantitativa de la prostitució a l’Estat espanyol. Per poder fer-lo s’ha extret informació de més de 654.000 anuncis de pàgines web. En aquests anuncis s’han identificat més de 114.500 dones. La majoria d’elles, més 92.000, podrien ser víctimes del tràfic de persones. Per comunitats autònomes, les Balears són la comunitat que té una taxa major, 121 dones per cada 10.000. La ministra d’Igualtat, Ana Redondo, ha presentat l’avanç d’aquest estudi, i assegura que, per primera vegada, permet fer una estimació de la quantitat de dones que exerceixen la prostitució a Espanya. Unes xifres que permetran després obrir diversos debats, necessaris, segons ha dit Redondo.
Pel que fa a les dades relacionades amb les Balears, i que la situen com a la comunitat que té una major taxa de dones que es dediquen a la prostitució, la politòloga especialista en estudis de gènere, Neus Tur, recorda que aquesta pràctica està, en certa manera, relacionada amb l’activitat turística.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades