La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Més de 1.500 títols de 9 editorials seran presents a la fira
Les Balears tindran per primera vegada un estand a la 35a Setmana del Llibre en Català de Barcelona, que comença divendres i s’allargarà fins al pròxim 17 de setembre.
Més de 1.500 títols de 9 editorials seran presents a la fira, ubicada devora la catedral de Barcelona. Avui l’han presentada la Conselleria de Cultura, juntament amb els representants dels editors. Consideren que és una oportunitat de mercat per a la literatura en català, ja que permet mostrar-ne les novetats.
A l’estand hi haurà diferents activitats, com el debat de com s’enfronta la creació literària en una comunitat illenca. A més, també hi haurà presentacions de llibres.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia