Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
La reina Sofia ha assistit a l'estrena de l'experiència "Gegants de l'oceà"
“Gegants de la mar” és el resultat de 5 anys de feina davall la mar. Una experiència 3D amb la qual, a través d’una cúpula de 250 metres quadrats, l’espectador se submergeix dins l’oceà i conviu, a mida real, amb les balenes geperudes. Un animal fins ara gairebé desconegut. La cinta ha estat dirigida pel director alemany Daniel Opitz.
L’estrena de la projecció ha comptat amb la presència de la reina Sofia i les màximes autoritats de les Illes Balears, que també han conegut de primera mà l’exposició interactiva que el Palma Aquarium ha preparat sobre la balena geperuda. La reina Sofia també ha volgut conèixer el centre de recuperació de tortugues de l’aquari.
El Palma Aquarium és el primer centre de tot Europa que acull un projecte d’aquesta envergadura. “Gegants de la mar” conjuga una tecnologia pionera amb la investigació submarina que, fins ara, només es podia veure a l’aquari de Maui, a Hawaii.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario