Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Enguany s'hi han retirat 8.000 quilos més que l'any passat
Més de 66.000 quilos de residus retirats de la mar en només 153 dies. Aquest és el balanç de la tasca que han fet les barques de la Conselleria de Medi Ambient en la campanya d’enguany que es va tancar aquesta setmana. Són aproximadament 8.000 quilos més que el que s’hi va recollir l’any passat.
Les barques de neteja de platja i semilitoral del Govern han fet feina a escarada aquest estiu. Han retirat un total de 66.283 quilos de residus a les 4 illes, devers 8.000 més que l’any passat. El residu més trobat és el plàstic, amb gairebé un 50 per cent del total.
El municipi amb més residus retirats ha estat Santanyí, amb 4.801 quilos. A Menorca, d’on més se’n varen treure és de Maó, amb 3.215 quilos. A les Pitiüses, al municipi d’Eivissa varen treure 2.627 quilos de residus, i a Formentera, 1.964. El Govern apel·la alhora a raons locals i globals tant per justificar l’augment de residus a la mar, com per cercar-hi solucions al futur.
Des de l’any 2004 i fins ara, s’han tret de les nostres costes gairebé 2 milions i 240 mil quilos de residus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals