Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Les bases de la formació morada a Ciutadella també voten a favor d'entrar-hi al govern municipal
Les bases de Podem a Palma i a Ciutadella han donat el sí a que la formació s’integri als respectius governs municipals si l’acord d’investidura respecta la representativitat. En aquest sentit, a Palma el sí ha obtingut un 87,63% dels vots i a Ciutadella un 96.77% dels vots.
En relació a Palma, l’equip negociador informa que està treballant en una proposta realista per tal que la representativitat de Podem quedi reflectida en el pacte de Govern de l’Ajuntament de Palma i que se li farà arribar en les properes hores a les altres dues formacions que estan en les negociacions.
En aquest sentit, Alejandro López, secretari d’organització de Podem Illes Balears ha explicat aquest matí als mitjans que tot i que el resultat fos positiu en el cas de Palma, tal i com ha estat, “no vol dir que explícitament s’hagi d’entrar. Dependrà de la representativitat respecte als resultats obtinguts”.
Recordem que per a Palma, la pregunta va ser: Estàs d’acord amb què Podemos s’integri en el govern municipal de Palma al costat dels partits PSIB-PSOE i Més per Palma si s’arriba a un acord d’investidura que respecti la representativitat de Podem respecte als resultats obtinguts?
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta