Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La votació tanca el cicle de consultes a la militància de l'esquerra per a pronunciar-se sobre el preacord
Imatge del preacord signat entre Pablo Iglesias i Pedro Sánchez el passat 12 de novembre.
11El 97% dels 134.760 inscrits de Podem que han participat en la consulta han avalat que la formació governi en coalició amb el PSOE. Segons les dades facilitades per Podem, han participat en la consulta a les bases 134.760 persones, de les quals 130.150 ha votat sí (96,8%) mentre que 4.244 ha dit no (el 3,16%) i 366 (el 0,27%) s’han abstingut.
D’aquesta manera, les bases han avalat el preacord aconseguit el passat 12 de novembre pel seu secretari general, Pablo Iglesias, amb el president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, per a formar un executiu de coalició progressista.
La pregunta que es va plantejar als inscrits era “Estàs d’acord que participem en un Govern de coalició en els termes del preacord signat per Pedro Sánchez i Pablo Iglesias?”.
La votació, que ha tingut lloc entre dissabte passat i avui dimecres fins a les 10.00 hores, tanca el cicle de consultes a la militància de l’esquerra per a pronunciar-se sobre el pacte aconseguit entre el PSOE i Unides Podem.
Dissabte, la militància del PSOE ja va donar suport a un govern de coalició. I Esquerra Unida també va rebre el suport del 88% de les seves bases per participar en l’executiu de coalició.
Calvo subratlla que la reunió amb ERC serà de “partit a partit”
La vicepresidenta del govern en funcions, Carmen Calvo, ha dit que a les reunions amb ERC, que comencen dijous, el PSOE no parlarà del dret a l’autodeterminació: “L’autodeterminació no hi està mai. L’autodeterminació no hi és a la nostra Constitució. No hi ha que donar-li més voltes”, ha respost Calvo davant els mitjans avui dimecres dematí.
Calvo ha subratllat que la reunió entre el PSOE i ERC serà de “partit a partit” i tindrà com a objectiu “trobar alguna sortida per a tenir investidura i arrencar la conformació d’un Govern”.
Unides Podem, de moment, ha reclamat “calma i discreció” en les negociacions per investir Pedro Sánchez.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix