Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

Botànics detecten que els nivells d'aigua actuals afecten les espècies d'aquest hàbitat
Des del 2005 el botànic i naturalista Pere Fraga fa seguiment de les basses temporals de Menorca. Enguany, com el 2016, assegura que estan en mínims d’aigua.
L’aigua incrementava la riquesa biològica d’aquests espais petits, però que són un focus de biodiversitat amb organismes específics d’aquest hàbitat. Aquest any, però assegura que hi haurà molt poca flora aquàtica i menys tipus de plantes al voltant.
A les Basses de Lluriach sí que es pot veure més aigua dolça. És una de les zones humides més importants de Menorca. Molts ocells migratoris s’hi aturen durant l’hivern i la primavera. Les poques precipitacions d’enguany però també afecten les aus.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Els centres escolars demanen més recursos per atendre infants amb TEA